Frågor

Vem sover du oftast med? Gillar oftast att sova ensam men annars med emma eller jannica.
Roligaste kvällen med familjemedlem? Finns många roliga kvällar med min sjuka familj.
Vad har du gjort? Idag? Varit hemma/ute.
Har du varit glad idag? Rätt så :)
Har du varit ledsen idag? Nej.
Har du gjort något bra idag? slutat röka:) ?
Vad ska du göra nu? Ta det lungt vid datorn bara
Har du gjort något dåligt idag? Nej det tycker jag inte.
Vad har du ätit idag? frukost, lunch lite pizza
Har du duschat idag? Nej men snart.
Är du trött nu? Bara seg.
Vad händer imorgon? sova lägne sen ut
Vem ringde du senast? Inte ringt någon idag.
Vem ringde dig senast? pappa
Vem sms:a till dig senast? Åsa
Vem sms:a du till senast? Åsa
Är du hungrig just nu? Nej
Vad är klockan nu? 22:52
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bara min blogg.
Hur länge sen var det du träffa din mamma?  10 min sen
Lyssnar du på musik just nu? Ja,
I så fall, vilken låt för tillfället? Chris brown - forever
Vad gillar du för musik? Olika rock, rnb, pop...
Har du kysst någon idag? Nepp
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? aa
Har du ett förhållande? Ne
När går gränsen vid otrohet? Det beror på, att träffa någon annan som är mer än av vänskapligt syfte och annat som man inte vill berätta för sin flickvän eller pojkvän räknar jag som en slags otrohet.
Är du romantisk? Ja, tycker jag :p
Är du svårflörtad?
Beror på, det kan krävas mycket för att få mig på fall då jag är väldigt kräsen, men ibland om det är en som känns helt rätt för mig kan det krävas ganska lite för att jag ska bli intresserad. 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, inte ofta men det har hänt
Har du nångång slagit någon? på skojj bara
Har du lekt med någons känslor? Ja, tyvvär..
Länge höll ditt längsta förhållande? 11 mån ..
Hur länge var ditt kortaste? 1 vecka haha?.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Trivs i förhållande men kan inte ändra på nuet.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej faktiskt inte :)
Är du en bra pojk/flickvän? -
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Ashkan
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? ne
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ALDRIG , hur mycket jag än älskar personen.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Lika ofta.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Bryr mej inte om utseende faktist , men inte världens fulaste.
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Att man kan föredra korta förstår jag inte, man har väl ett förhållande för att man trivs med varandra och vill att det ska hålla.. 
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Nej hade nyss ett kan inte gå vidare än ..
När hade du sex senast? -
Har du kört oskyddat sex? -
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?
Ja hahah
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Jag vet faktist inte ..
Haft sex på fyllan? Neee
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Kanske ..
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja många många gånger .. :)
Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja.
Somnat gråtande pga kärleken? Ja.
Varit på en blind date? Nej
Har någon du varit tillsammans med nån som har ljugit för dig? Ja.. mycket ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0