Gymnasieval .. !?

Jag har nästan inte äns börjat tänka på gymnasium , men jag vill i allafall gå Omvårdnadsprogrammet.
Kommer svårt att välja skola (:


Idag : Faktist snabb skoldag . sen stanna jag kvar i skolan lite , nu sitter jag hemma vid datan och lyssnar på how to save a life ♥  Snart är det något möte i skolan om gymnasie (egentligen föräldrar möte) men många i klassen ska komma utan föräldrar :)

Sen måste jag plugga inför So-provet imon ..
det kommer vara mycket jag inte kommer kunna ..

Och älskade Nadja (lugna gatan) ska sluta jobba i skolan imon.. :/
Men är ändå glad för henne att hon har hittat ett bra jobb :)

Bloggar snart eller senare igen :)
Puss&kram ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0