orkar inte mera ..

Detta är jätte svårt..
För er som inte vet så har jag väldigt lågt blodtryck hela tiden, det betyder att man får yrsel, koncetrationssvårigheter, svårt hålla balansen och snurrig hela tiden.
Allt började en dag i slutet av sommaren 09 när jag var i danmark med familjen, Jag kännde mej svag och orkarde verkligen inte äns gå och jag blev jätte snurrig på båten höll på att svimma när vi skulle av.
När vi kom tillbaka till sverige hamnade jag på sjukhus några gånger men dom sa att det inte var något farligt bara lågt blodtryck dom sa till mej att äta, sova och motionera rätt.
Det gick inte så bra jag började tappa kilo som bara den. Ungefär 8 kg har jag förlorat sen September.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra det känns som att jag inte kan leva ett normalt liv helt enkelt..
jag klarar inte av att åka buss/spårvagn ensam, jag kan inte stå i en lång kö i en affär, jag kan inte sitta i en hel lektion utan att känna att jag ska svimma.
Det finns mycket mer saker som har förändrats för mej, och folk fattar inte hur svårt detta e jag förväntar mej inte det heller menmen ..
Jag lever med detta helvette varje dag fast jag låtsas som att jag mår bra, när det egentligen känns som att jag är nära döden varje dag.
Jag har alltid varit en positiv person och uppskattat varje dag som varit och skulle komma men nu känns det som att jag inte längtar till något annat än att detta ska försvinna.

Får väl bara vänta och se om det händer

Förlåt för den långa texten men jag kännde mej tvungen att skriva om det.
♥♥



Kommentarer
Postat av: amanda

tråkigt när sånt händer :( hoppas verkligen att det går över tillslut. är du stark innombords så lovar jag att du kommer kämpa & klara det. ge bara inte upp :)

2009-11-29 @ 10:35:47
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/
Postat av: aziita

STRONG WOMAN JENNI

2009-11-29 @ 11:14:51
Postat av: Li

jag förstår verkligen hur du känner. jag har själv lågt blodtryck men lider inte speciellt mkt av det, det kan vara när jag reser mig upp för snabbt, har redskap på idrotten men inte mer än så. anledningen till att jag förstår hur du känner är för att jag tycker att det är jobbigt för mig, och du har det 100 gånger värre.



jag hoppas verkligen att det löser sig med tiden. någonting måste ju få det att bli bättre.



kram

2009-11-29 @ 11:49:16
URL: http://likarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0