Svar på frågorna :

Hur många år är du?
Hur mår du ?
Vad ska du göra under Julen ?
Vad heter din bästa kompis ?

Jag är 15 år .
Mår bra just nu iaf.
Under julen ska jag inte göra nått speciellt men på Julafton ska jag vara hos mormor och fira som varje år :)
Min bästa kompis heter Emma .

Vilka bloggar läser du?

För det mesta läser jag KENZAS blogg , och Foki gillar jag väldigt mycket.
Annars läser jag bara kompisars bloggar :)

Vad fick dig att börja blogga?

Min bästa vän började blogga och jag hade inte mycket att göra så jag bestämmde mej för att blogga.

Vad ska du göra idag o vad har du gjort i dag??

Idag har jag inte gjort mer än att vara med emma hemma hos henne och nu är vi hemma hos mej hon sover typ hehe ..

Är du halv svensk/finsk eller hel finsk ?

Jag är hel finsk.


Tack för alla frågorna puss & godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0