lockigt ?

Hellu :)
Min dag har i stort sätt varit bra.
Varit i skolan & Lugna gatan.

Jag e konstig jag ska alltid göra massa saker med mitt hår som tex färga platta & så , så nu har jag bestämmt mej att inte förstöra det lika mycke , så jag har lagt undan plattången som jag innan använde varje dag & har istället börjat med att sova med 4 flätor varje natt så att det är lockigt under dagen , Smart gjort?
aa de är de nog så mycket som jag "gillar" att förstöra mitt hår .


Här e en bild på hur det är som lockigt. jag vet de e ingen bra bild .. men men så får de va :)

 

Ha de så bra Puss&Kram :)


Kommentarer
Postat av: Heej.

Det är jättefint :D

2009-10-24 @ 12:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0